
Muhasebe Yönetimizi Dijitalleştirin
Digimer’in gelişmiş yazılım alt yapısı ile muhasebe işlemlerinizi dijitalleştirebilir ve işlemlerinizi zaman kaybetmeden kolaylıkla yapabilirsiniz. Ayrıca kullandığınız muhasebe programınız var ise programa entegre olabilir, grafik raporlama, gruplama ve yönetim ihtiyaçlarınızı Octopod altından yönetebilirsiniz.
Personel Muhasebesi
Personelinizin fazla mesai, faaliyet harcamaları, izin gün ödemeleri, kayıtlı demirbaş takibi gibi tüm işlemlerinizi dijital ortamda takip ederek sürecinizi kolaylaştırabilir, karışıklıkların önüne geçebilirsiniz.
Sabit Kıymet Yönetimi
Sabit kıymet raporlaması ile sabit kıymet takibinizi dijital ortama taşıyabilir, sistem üzerinden kendinize hatırlatıcı koyabilir, faiz ve yeniden değerleme işlemlerinizi kolaylıkla yapabilirsiniz.
E-Mutabakat
Müşteri ve tedarikçileriniz ile olan ticari ilişkinizi ortak platform üzerinden takip edebilir, BsBa girişlerini kolaylıkla yapabilir, sisteme dosyalar ekleyerek çözümlere hızla ulaşabilirsiniz. Mutabakat adımlarını mail entegrasyonu sağlayarak zaman kaybetmeden yapabilirsiniz.
Çek, Senet Takibi
Sisteme kayıtlı çek ve senet takibini mail hatırlatıcıları ile ilgili kişiye gönderebilir, böylece takip sürecini fazladan zaman ayırmadan sağlıklı bir şekilde yapabilirsiniz.
Bütçe Yönetimi
Bütçe ve fatura takibini sistem üzerinden kolaylıkla yapabilir, onay süreçleri belirleyerek işletme içi hızınızı arttırabilirsiniz. Grafik raporlar ile dilediğiniz zaman aralıklarında bütçe kontrollerini gerçekleştirebilirsiniz.
Risk Yönetimi
Müşteri ve tedarikçi bazında risk limitlerini belirleyebilir, limitleri ilgili personel ile çevrimiçi paylaşabilirsiniz. Limit aşımlarında otomatik uyarılar ile olası bir problemin önüne geçebilir, işlerinizi daha hızlı ve tutarlı yapabilirsiniz.
Digimer olarak muhasebe işlemlerinizi sizin isteğiniz doğrultusunda dijitalleştiriyor, hayatınızı kolaylaştırıyoruz.
Comments are closed.